Les gouvernements du Canada et du Nunavut lancent la Table régionale du Nunavut sur l’énergie et les ressources ᒐᕙᒪᒃᑯᑦ ᑲᓇᑕᒥ, ᓄᓇᕗᑦ ᒐᕙᒪᒃᑯᑦ, ᓄᓇᕗᑦ ᑐᙵᕕᒃᑯᓪᓗ ᓴᖅᑭᑦᑎᕗᑦ ᓄᓇᕗᒻᒥ ᐆᒻᒪᖅᑯᑎᓄᑦ ᐱᔾᔪᑎᑦᓴᓄᓪᓗ ᑲᑐᔾᔨᖃᑎᒌᕝᕕᒻᒥᒃ

Communiqué de presse

Le 23 mai 2024          Iqaluit (Nunavut)             Ressources naturelles Canada   

Le gouvernement du Canada travaille en collaboration avec ses partenaires territoriaux, provinciaux et autochtones pour ouvrir des débouchés économiques, créer des emplois durables et lutter contre les changements climatiques.

Aujourd’hui, le ministre de l’Énergie et des Ressources naturelles du Canada, l’honorable Jonathan Wilkinson; le ministre des Ressources humaines, du Développement économique et des Transports et ministre responsable des Mines et du Commerce du Nunavut, l’honorable David Akeeagok; et le ministre responsable de l’Environnement et de l’Énergie et ministre de la Culture et du Patrimoine du Nunavut, l’honorable Daniel Qavvik, ont annoncé que le Nunavut participerait officiellement aux tables régionales sur l’énergie et les ressources. Ces tables régionales sont une initiative de collaboration entre le gouvernement fédéral, les provinces et territoires, et des partenaires autochtones. Bénéficiant du soutien de parties prenantes importantes, les tables visent à faire progresser les grandes priorités économiques dans les secteurs de l’énergie et des ressources dans chaque région du pays, à accélérer la réalisation de ces priorités et à collaborer à ce chapitre pendant le virage vers un avenir carboneutre.

En collaborant dans le cadre de la Table régionale sur l’énergie et les ressources, le Canada et le Nunavut, de même que la société Nunavut Tunngavik Incorporated, pourront cerner et élargir les possibilités économiques dans les secteurs de l’énergie et des ressources naturelles du Nunavut.

Grâce à la création de cette table régionale, nous pourrons saisir et promouvoir certaines des occasions les plus prometteuses au Nunavut et mobiliser des fonds publics et des capitaux privés pour soutenir la croissance et la réconciliation économiques, la création d’emplois, l’action climatique et la promotion de la diversité et de l’équité. Par la même occasion, nous assurerons la prospérité 

ᒪᐃ 23, 2024                ᐃᖃᓗᐃᑦ, ᓄᓇᕗᑦ       ᓄᓇᒥᐅᑕᓕᕆᔨᒃᑯᑦ ᑲᓇᑕᒥ   

ᑲᓇᑕᐅᑉ ᒐᕙᒪᒃᑯᖏᑦ ᐱᓕᕆᖃᑎᖃᖅᑐᑦ ᐅᑭᐅᖅᑕᖅᑐᒥ ᖃᓇᑕᒥᓗ ᐊᕕᒃᑐᖅᓯᒪᔪᑦ ᓄᓇᖃᖅᑳᖅᑐᒥᓃᓪᓗ ᐱᓕᕆᖃᑎᒌᓂᑦ ᐱᒻᒪᕆᐅᔪᓂᒃ ᐱᕙᓪᓕᐊᑎᑦᑎᓪᓗᑎᒃ ᓲᕐᓗ ᐊᑐᐃᓐᓇᐅᓕᖅᑎᑦᑎᓪᓗᑎᒃ ᑮᓇᐅᔭᓕᐅᕈᑕᐅᔪᓐᓇᖅᑐᓂᒃ, ᓴᖅᑭᑦᑎᓪᓗᑎᒃ ᐃᖅᑲᓇᐃᔮᒃᓴᑦᑎᐊᕙᖕᓂᒃ, ᐊᒻᒪᓗ ᓯᓚᐅᑉ ᐊᓯᔾᔨᖅᐸᓪᓕᐊᓂᖓᓂᒃ.

ᐅᓪᓗᒥ, ᒪᓕᒐᓕᐅᖅᑎ ᔮᓇᑕᓐ ᕕᐅᓪᑭᓐᓴᓐ, ᑲᓇᑕᒥ ᒥᓂᔅᑕ ᐆᒻᒪᖅᑯᑎᓄᑦ ᓄᓇᒥᐅᑕᓕᕆᔨᒃᑯᓐᓄᓪᓗ, ᒪᓕᒐᓕᐅᖅᑎ ᑕᐃᕕᑦ ᐊᕿᐊᕈᖅ, ᓄᓇᕗᒻᒥ ᐃᖅᑲᓇᐃᔭᖅᑐᓕᕆᔨᒃᑯᑦ, ᐱᕙᓪᓕᐊᔪᓕᕆᔨᒃᑯᓐᓄᑦ ᐃᖏᕐᕋᔪᓕᕆᔨᒃᑯᓄᓪᓗ, ᐅᔭᕋᕐᓂᐊᖅᑐᓕᕆᓂᕐᒧᑦ ᑕᐅᖅᓰᖃᑦᑕᓂᕐᒧᓪᓗ ᒥᓂᔅᑕᖓ; ᐊᒻᒪ ᒪᓕᒐᓕᐅᖅᑎ ᑖᓂᐊᓕ ᖃᕝᕕᒃ, ᓄᓇᕗᒻᒥ ᐊᕙᑎᓕᕆᔨᒃᑯᑦ, ᐆᒻᒪᖅᑯᑎᓕᕆᓂᕐᒧᑦ, ᐃᓕᖅᑯᓯᓕᕆᔨᒃᑯᓐᓄᑦ ᒥᓂᔅᑕᖓ; ᐊᒻᒪ ᐊᓗᑭ ᑰᑦᑎᖅ, ᐊᖏᔪᖅᑳᖅ ᓄᓇᕗᑦ ᑐᙵᕕᒃᑯᓐᓄᑦ, ᑐᓴᖅᑎᑦᑎᖅᑲᐅᕗᖅ ᓄᓇᕗᒻᒥᐅᑦ ᐃᓚᐅᓂᐊᕐᓂᖏᓐᓂᒃ ᐊᕕᒃᑐᖅᓯᒪᔪᓂᒃ ᐆᒻᒪᖅᑯᑎᑦ ᐱᔾᔪᑎᒃᓴᓪᓗ ᓴᖅᑭᑕᐅᔪᓄᑦ. ᐊᕕᒃᑐᖅᓯᒪᔪᓂᒃ ᓴᖅᑭᑕᐅᔪᑦ ᑲᑐᔾᔨᖃᑎᒌᒃᖢᑎᒃ ᐱᓕᕆᐊᖑᕙᓪᓕᐊᔪᒪᕗᑦ ᑲᓇᑕᒥ ᒐᕙᒪᒃᑯᓐᓂ ᐊᒻᒪ ᑲᓇᑕᒥ ᓄᓇᕗᒻᒥᓗ ᐊᕕᒃᑐᖅᓯᒪᔪᓂᒃ, ᐱᓕᕆᖃᑕᐅᖕᒥᓗᑎᒃ ᓄᓇᖃᖅᑳᖅᓯᒪᔪᓂᙶᖅᑐᑦ ᐱᓕᕆᔨᐅᖃᑕᐅᔪᑦ ᐱᖃᖅᑎᐅᖃᑕᐅᓪᓗᐊᑕᖅᑐᓪᓗ ᐅᖃᐅᓯᕆᓯᒪᔭᖏᑦ, ᑐᕌᒐᖃᖅᑐᑦ ᐱᐅᓯᒋᐊᕈᑕᐅᔪᓐᓇᕐᓗᑎᒃ, ᐊᐅᓚᔾᔭᐃᒋᐊᕈᓐᓇᕐᓗᑎᒃ, ᑲᑐᔾᔨᖃᑎᒌᒍᓐᓇᕐᓗᑎᒡᓗ ᑮᓇᐅᔭᓕᐅᕋᓱᖕᓂᕐᒧᑦ ᐱᕙᓪᓕᐊᓂᕐᒧᓪᓗ ᓯᕗᓪᓕᐅᔾᔭᐅᔭᕆᐊᖃᓪᓚᕆᒃᑐᓂᒃ ᐆᒻᒪᖅᑯᑎᓕᕆᔨᒃᑯᓐᓂ  ᐃᑲᔫᑎᒃᓴᓄᓪᓗ ᐱᓕᕆᕝᕕᖕᓄᑦ ᑕᒪᐃᓐᓂᒃ ᑲᓇᑕᒥ ᐊᕕᒃᑐᖅᓯᒪᔪᓂᒃ ᓅᑉᐸᓪᓕᐊᑎᓪᓗᑕ ᐊᕙᑎᖃᕐᓂᕐᒧᑦ ᓱᕈᖅᓴᐃᙱᑦᑐᒥᒃ ᓯᕗᓂᒃᓴᒧᑦ.  

ᐱᓕᕆᖃᑎᒌᑦᑎᐊᕐᓗᑎᒃ ᐊᕕᒃᑐᖅᓯᒪᔪᓂᒃ ᐆᒻᒪᖅᑯᑎᓕᕆᔨᒃᑯᑦ ᐃᑲᔫᑎᒃᓴᓄᓪᓗ ᑲᑐᔾᔨᖃᑎᒌᕝᕕᒻᒥᒃ, ᑲᓇᑕᒥ ᐊᒻᒪ ᓄᓇᕗᒻᒥ ᒐᕙᒪᖏᑦ, ᓄᓇᕗᑦ ᑐᙵᕕᒃᑯᓪᓗ ᐱᓕᕆᓂᐊᖅᑐᑦ ᓇᓗᓇᐃᔭᐃᓗᑎᒃ ᓯᕗᒧᑎᑦᓯᒋᐊᕐᓗᑎᓪᓗ ᑮᓇᐅᔭᓕᐅᕈᑕᐅᒍᓐᓇᖅᑐᓂᒃ ᐊᔾᔨᒌᙱᑦᑐᓄᑦ ᐆᒻᒪᖅᑯᑎᓄᑦ ᐅᔭᕋᕐᓂᐊᖅᑎᓄᓪᓗ ᓄᓇᕗᒻᒥ.

ᐱᓇᔪᖕᓂᐊᕐᓗᒋᑦ ᓴᖅᑭᔮᖅᑎᓪᓗᒋᓪᓗ ᐃᓚᖏᑦ ᐱᕕᒃᓴᑦᑎᐊᕙᒻᒪᕆᐊᓘᓂᕋᖅᑕᐅᔪᑦ ᓄᓇᕗᒻᒥ ᐊᕕᒃᑐᖅᓯᒪᔪᓂᒃ ᓴᖅᑭᑕᐅᔪᓂᒃ, ᑕᒪᕐᒥᒃ ᐃᓄᐃᑦ ᑮᓇᐅᔭᓕᐊᖏᑦ ᐊᒻᒪ ᐃᓛᒃᑰᖅᑐᑦ ᐊᑭᑐᔫᑎᑦ ᐱᓕᕆᐊᖑᔪᓐᓇᕐᒪᑕ ᐃᑲᔪᖅᑐᓱᐃᔾᔪᑕᐅᓗᑎᒃ ᑮᓇᐅᔭᓕᐅᕋᓱᐊᕐᓂᕐᒧᑦ ᐱᕙᓪᓕᐊᓂᕐᒧᓪᓗ ᐱᕙᓪᓕᐊᑎᑕᐅᔪᓂᒃ ᐋᖅᑭᒋᐊᕈᑎᓄᓪᓗ, ᐃᖅᑲᓇᐃᔮᓂᒃ ᓴᖅᑭᑎᕆᓂᒃᑯᑦ, ᓯᓚ ᐊᓯᔾᔨᖅᐸᓪᓕᐊᔪᓕᕆᓂᖅ, ᑐᕌᒐᐃᓪᓗ ᐃᓚᐅᑎᑦᑎᔪᑦ ᐱᐅᓯᒋᐊᕈᑕᐅᓲᓂᒃ ᐊᔾᔨᒌᙱᑦᑐᓂᒃ ᐊᒻᒪ ᐊᔾᔨᒌᒃᑎᑦᑎᓂᖅ, ᐱᔭᐅᔾᔭᐃᕐᓗᒋᓪᓗ ᑲᔪᓯᔾᔪᑕᐅᑦᑎᐊᕈᓐᓇᖅᑐᑦ ᓄᓇᓕᖕᓄᑦ ᓄᓇᕗᒻᒥ ᐋᖅᑭᒃᓱᐃᕙᓪᓕᐊᑎᓪᓗᑕ ᐃᓯᐊᕿᙱᑦᑐᓂᒃ ᐆᒻᒪᖅᑯᑎᑖᖅᐸᓪᓕᐊᑎᓪᓗᑕ. 

Citations

« Afin de mener la transition vers une économie prospère et carboneutre, nous devons savamment planifier et collaborer avec des partenaires clés. Grâce au travail effectué à cette table régionale, le gouvernement du Nunavut et le gouvernement fédéral, de même que la société Nunavut Tunngavik Incorporated et d’autres partenaires inuits clés, pourront accélérer l’activité économique durable pour les habitants du Nunavut. Ce type de collaboration permettra au Canada de s’imposer comme un chef de file inclusif à l’échelle mondiale dans un avenir sobre en carbone. »

L’honorable Jonathan Wilkinson 
Ministre de l’Énergie et des Ressources naturelles 

“ᓯᕗᒧᑉᐸᓪᓕᐊᒍᓐᓇᖁᓪᓗᑕ ᐊᓯᔾᔨᖅᐸᓪᓕᐊᓂᕐᒧᑦ ᖃᑭᒍᓐᓇᕐᓂᒃᑯᑦ ᐊᕙᑎᑦᑎᓐᓄᑦ ᐊᓯᐊᕿᑕᐃᓕᑎᑦᓯᓂᒃᑯᑦ ᑮᓇᐅᔭᓕᐅᕈᑎᖃᕈᓐᓇᓂᕐᒧᑦ, ᐃᓱᒪᑦᓴᖅᓯᐅᖅᓯᒪᑦᓯᐊᕐᓗᑕ ᐸᕐᓇᐅᑎᖃᕆᐊᖃᖅᑐᒍᑦ ᑲᑐᔾᔨᖃᑎᖃᕐᓗᑕᓗ ᐱᓕᕆᖃᑎᒋᓗᐊᖑᐊᐸᑦᑕᑎᓐᓂᒃ. ᐱᓕᕆᐊᖑᓂᐊᖅᑐᑦ ᑲᑐᔾᔨᖃᑎᒌᕝᕕᑎᓐᓂ ᓄᓇᕗᑦ ᒐᕙᒪᒃᑯᖏᓐᓄᑦ, ᑲᓇᑕᐅᑉ ᒐᕙᒪᒃᑯᖏᓐᓄᑦ, ᓄᓇᕗᑦ ᑐᙵᕕᒃᑯᓐᓄᑦ, ᐊᓯᖏᓐᓄᓪᓗ ᐱᓗᐊᖑᐊᖅᑐᓄᑦ ᐃᓄᓐᓄᑦ ᑲᑐᔾᔨᖃᑎᑦᑎᓐᓄᑦ ᐊᑕᖏᕐᓗᑕ ᒪᑭᒪᔾᔪᑕᐅᒍᓐᓇᖅᑐᓂᒃ ᑮᓇᐅᔭᓕᐅᕈᓐᓇᖅᓯᓂᐊᖅᑐᒍᑦ ᓄᓇᕗᒻᒥᐅᓄᑦ. ᑕᐃᒪᐃᑦᑐᑦ ᑲᑐᔾᔨᖃᑎᒌᒍᑎᖃᕐᓂᐅᔪᑦ ᐃᓂᓪᓚᐸᓪᓕᐊᒍᑕᐅᔪᑦ ᑲᓇᑕᒥ ᓄᓇᕐᔪᐊᒥ ᓯᕗᓕᖅᑎᐅᓂᖏᓐᓄᑦ ᐃᓯᐊᕿᒋᑦᑐᓂᒃ ᓯᕗᓂᑦᓴᖃᕐᓂᕐᒧᑦ.”

 ᒪᓕᒐᓕᐅᖅᑎ ᔮᓇᑕᓐ ᕕᐅᓪᑭᓐᓴᓐ
ᒥᓂᔅᑕ ᐆᒻᒪᖅᑯᑎᓄᑦ ᓄᓇᒥᐅᑕᓕᕆᔨᒃᑯᓐᓄᓪᓗ

« Le gouvernement du Nunavut se réjouit de pouvoir établir des priorités de concert avec la société Nunavut Tunngavik Incorporated et le gouvernement du Canada dans le cadre de la Table régionale sur l’énergie et les ressources afin de faire progresser le développement économique et la réconciliation dans l’intérêt des citoyens du Nunavut et de nos localités. »

L’honorable David Akeeagok

Ministre des Ressources humaines, du Développement économique et des Transports et ministre responsable des Mines et du Commerce

ᓄᓇᕗᑦ ᒐᕙᒪᒃᑯᑦ ᑐᙵᓱᒃᑎᑦᑎᕗᑦ ᐃᓚᐅᔪᓐᓇᖅᑎᑦᑎᓪᓗᑎᒃ ᓄᓇᕗᑦ ᑐᙵᕕᒃᑯᓐᓂᒃ ᐊᒻᒪᓗ ᑲᓇᑕᒥ ᒐᕙᒪᒃᑯᓐᓂ ᐋᖅᑭᒃᓱᐃᕙᓪᓕᐊᑎᓪᓗᒋᑦ ᓯᕗᓪᓕᐅᔾᔭᐅᔪᒪᔪᓂᒃ ᐱᐅᓯᒋᐊᕈᑎᒃᓴᓂᒃ ᑮᓇᐅᔭᓕᐅᕋᓱᐊᕐᓂᕐᒧᑦ ᐱᕙᓪᓕᐊᓂᕐᒧᓪᓗ ᐊᒻᒪ ᐃᓱᒪᒋᔪᓐᓇᐃᖃᑎᒌᖕᓂᕐᒧᑦ ᐱᐅᓯᖃᕐᓗᑎᒃ ᓴᖅᑭᑉᐸᓪᓕᐊᓗᒋᑦ ᐃᑲᔫᑎᒃᓴᑦ ᓄᓇᕗᒥᐅᓄᑦ ᓄᓇᑦᑎᓐᓄᓪᓗ ᐊᕕᒃᑐᖅᓯᒪᔪᒃᑯᑦ ᐆᒻᒪᖅᑯᑎᓕᕆᓂᕐᒧᑦ ᐱᔾᔪᑎᒃᓴᓄᓪᓗ ᐱᓕᕆᐊᖑᕙᓪᓕᐊᔪᒪᔪᒃᑯᑦ."

ᒪᓕᒐᓕᐅᖅᑎ ᑕᐃᕕᑦ ᐊᕿᐊᕈᖅ

ᒥᓂᔅᑕ ᐱᕙᓪᓕᐊᔪᓕᕆᔨᒃᑯᓐᓄᑦ ᐃᖏᕐᕋᔪᓕᕆᔨᒃᑯᓐᓄᓪᓗ ᐊᒻᒪᓗ ᒥᓂᔅᑕ ᐃᖅᑲᓇᐃᔭᖅᑐᓕᕆᔨᒃᑯᓐᓄᑦ

 

« En participant à la Table régionale sur l’énergie et les ressources, nous poursuivons nos efforts visant à définir les besoins particuliers de nos communautés et les ressources dont nous avons besoin. En améliorant la collaboration avec nos partenaires fédéraux, nous réduisons notre recours aux combustibles fossiles et veillons à ce que le Nunavut puisse devenir indépendant sur le plan énergétique. »

L’honorable Daniel Qavvik

Ministre de l’Environnement, ministre responsable de l’Énergie et ministre de la Culture et du Patrimoine 

"ᐱᓕᕆᖃᑎᒋᓗᒋᑦ ᐊᕕᒃᑐᖅᓯᒪᔪᓂᒃ ᐆᒻᒪᖅᑯᑎᓕᕆᔨᒃᑯᑦ ᐱᔾᔪᑎᒃᓴᓄᓪᓗ ᓴᖅᑭᑕᐅᔪᑦ ᐱᓕᕆᐊᖑᕙᓪᓕᐊᔪᒪᔪᒃᑯᑦ ᐃᑲᔪᖅᓲᑕᐅᓗᑎᒃ ᐱᓇᔪᒃᑕᑦᑎᓐᓄᑦ ᓇᓗᓇᐃᕐᓂᐊᕐᓗᒋᑦ ᐊᔾᔨᐅᙱᑦᑐᑦ ᐱᔭᐅᒋᐊᓕᑦ ᐊᒻᒪ ᐱᔾᔪᑎᒃᓴᑦ ᐱᔭᐅᒋᐊᓕᑦ ᓄᓇᓕᒃᑎᒍᑦ.  ᐅᓇ ᐱᐅᓯᒋᐊᖅᓯᒪᔪᖅ ᑲᑐᔾᔨᖃᑎᒌᒍᓯᖅ ᑲᓇᑕᒥ ᐱᓕᕆᔨᐅᖃᑎᑦᑎᓐᓄᑦ ᐊᑐᖅᑕᐅᒋᐊᖃᕐᒪᑦ ᒥᒃᖠᒋᐊᕈᑕᐅᔪᓐᓇᕐᓗᓂ ᑕᑎᖃᕐᓂᕆᔭᑦᑎᓐᓄᑦ ᐅᖅᓱᐊᓗᒃᓴᓄᑦ ᓅᑦᑐᓐᓇᕐᓂᐊᕋᑦᑕ ᓄᓇᕗᒻᒥ ᐆᒻᒪᖅᑯᑎᓕᕆᓂᕐᒧᑦ ᑕᑎᖃᖅᑐᒧᑦ."

ᒪᓕᒐᓕᐅᖅᑎ ᑖᓂᐊᓕ ᖃᕝᕕᒃ

ᐊᕙᑎᓕᕆᔨᒃᑯᓐᓄᑦ ᒥᓂᔅᑕ, ᒥᓂᔅᑕ ᑲᒪᒋᔭᓕᒃ ᐆᒻᒪᖅᑯᑎᓕᕆᓂᕐᒧᑦ ᐊᒻᒪᓗ ᒥᓂᔅᑕ ᐃᓕᖅᑯᓯᓕᕆᔨᒃᑯᓐᓄᑦ

Faits en bref

  • Les tables régionales soutiennent la croissance propre en offrant un forum pour aligner les ressources et les échéanciers à l’échelle de tous les ordres de gouvernement et pour mieux coordonner les processus de réglementation et d’autorisation, tout en respectant les droits et les intérêts des peuples autochtones, ainsi qu’en faisant appel à l’expertise de parties prenantes.

     ᐊᕕᒃᑐᖅᓯᒪᔪᓂᑦ ᓴᖅᑭᑕᐅᔪᑦ ᐃᑲᔪᖅᑐᐃᕗᑦ ᓴᓗᒪᔪᒥᒃ ᐱᕈᖅᐸᓪᓕᐊᑎᑦᑎᓗᑎᒃ ᒪᓕᒃᑎᓪᓗᒋᑦ ᐃᑲᔫᑎᒃᓴᓄᑦ ᐃᓱᓕᕝᕕᒃᓴᖏᓐᓄᓪᓗ ᓇᓂᓕᒫᑦᑎᐊᖅ ᒐᕙᒪᒃᑯᓐᓂ ᐊᐅᓚᑦᑎᑦᑎᐊᕐᓂᖅᓴᐅᓗᑎᒡᓗ ᒪᓕᒋᐊᓕᖕᓂᑦ ᐱᔪᓐᓇᐅᑎᑖᖅᑎᓪᓗᒋᓪᓗ ᑲᔪᓯᑎᑕᐅᔪᑦ −ᑕᒪᕐᒥᒃ ᐃᒃᐱᒋᔭᖃᕐᓗᑎᒃ ᐱᔪᓐᓇᐅᑎᖏᓐᓂᒃ ᐃᓚᐅᑎᓪᓗᒋᓪᓗ ᐱᓕᕆᔪᒪᔪᑦ ᓄᓇᖃᖅᑳᖅᓯᒪᔪᑦ ᐃᓄᐃᑦ, ᐃᓚᓕᐅᔾᔭᐅᓗᑎᒡᓗ ᐱᓕᕆᔪᓐᓇᑦᑎᐊᖅᑐᑦ ᐱᖃᖅᑎᐅᖃᑕᐅᔪᑦ.  

  • Avec l’ajout du Nunavut, dix provinces et territoires participent officiellement aux tables régionales.

    ᓄᓇᕗᑦ ᐃᓚᓕᐅᔾᔭᐅᑎᓪᓗᒍ, ᑲᑎᖦᖢᒋᑦ ᖁᓕᑦ ᐅᑭᐅᖅᑕᖅᑐᒥ ᑲᓇᑕᒥ ᐊᕕᒃᑐᖅᓯᒪᔪᑦ ᒫᓐᓇ ᐃᓚᐅᓕᖅᐳᑦ ᐊᕕᒃᑐᖅᓯᒪᔪᑦ ᑎᑎᕋᖅᓯᒪᓂᖏᓐᓂ.

  • À l’échelle fédérale, les tables régionales sont une initiative dirigée par Ressources naturelles Canada à laquelle participent plusieurs institutions fédérales, dont Innovation, Sciences et Développement économique Canada, les agences de développement régional et la Banque de l’infrastructure du Canada.

    ᑲᓇᑕᒥ ᒐᕙᒪᒃᑯᓐᓂ, ᐊᕕᒃᑐᖅᓯᒪᔪᓂᑦ ᓴᖅᑭᑕᐅᔪᑦ ᐱᓕᕆᐊᖑᕙᓪᓕᐊᔪᒪᔪᑦ ᐊᐅᓚᑕᐅᓪᓗᑎᒃ ᓄᓇᒥᐅᑕᓕᕆᔨᒃᑯᓐᓂ ᑲᓇᑕᒥ, ᐅᓄᖅᑐᓂᒃ ᑲᓇᑕᒥ ᒐᕙᒪᒃᑯᓐᓂ ᑎᒥᐅᔪᓂᑦ, ᐃᓚᖃᖅᖢᑎᒃ ᐃᓱᒪᒋᔭᐅᑦᑎᐊᖅᓯᒪᔪᓂᒃ, ᖃᐅᔨᓴᖅᑐᓕᕆᓂᕐᒥᒃ, ᐊᒻᒪᓗ ᐱᕙᓪᓕᐊᔪᓕᕆᓂᕐᒥ ᑲᓇᑕᒥ, ᐊᕕᒃᑐᖅᓯᒪᔪᓂᑦ ᐱᕙᓪᓕᐊᑎᑦᑎᔨᑦ ᑐᑦᑕᕐᕕᖏᑦ ᐊᒻᒪᓗ ᑲᓇᑕᒥ ᒪᑭᒪᔾᔪᑎᑦ ᑮᓇᐅᔭᒃᑯᕕᖓ.

  • Le gouvernement du Canada investit activement dans les territoires et les provinces, notamment par l’entremise de la Banque de l’infrastructure du Canada (35 milliards de dollars), du Fonds pour l’infrastructure des minéraux critiques (1,5 milliard de dollars), du Programme des énergies renouvelables intelligentes et de trajectoires d’électrification (4,5 milliards de dollars) et de l’initiative Accélérateur net zéro du Fonds stratégique pour l’innovation.

    ᑲᓇᑕᐅᑉ ᒐᕙᒪᒃᑯᖏᑦ ᑮᓇᐅᔭᓕᐅᕋᓱᐊᖅᐳᑦ ᐅᑭᐅᖅᑕᖅᑐᒥ ᑲᓇᑕᒥᓗ ᐊᕕᒃᑐᖅᓯᒪᔪᓂᑦ, ᐅᑯᓂᖓᓗ $35−ᐱᓕᐊᓐ ᑲᓇᑕᒥ ᒪᑭᒪᔾᔪᑎᓄᑦ ᑮᓇᐅᔭᒃᑯᕕᒃ, $1.5-ᐱᓕᐊᓐ ᐱᔭᕆᐊᖃᓪᓚᕆᒃᑐᑦ ᐅᔭᕋᖕᓂᐊᒐᒃᓴᑦ ᒪᑭᒪᔾᔪᑎᖏᓐᓄᑦ ᑮᓇᐅᔭᑦ, ᐊᒻᒪᓗ $4.5-ᐱᓕᐊᓐ  ᐊᑐᒃᑲᓐᓂᕈᓐᓇᖅᑐᓂᒃ ᐆᒻᒪᖅᑯᑎᓕᖅᓱᐃᓂᕐᓗ ᐊᖅᑯᑎᖓᓂ ᐱᓕᕆᐊᖑᔪᑦ ᐊᒻᒪ ᖃᓄᖅᑑᕈᑎᓄᑦ ᐃᓱᒪᒋᔭᐅᑦᑎᐊᖅᓯᒪᔪᓄᑦ ᑮᓇᐅᔭᓄᑦ Net Zero ᐃᖏᕐᕋᓯᑎᑦᑎᒋᐊᕈᑎᓄᑦ.   

Liens connexes

Personnes-ressources

Ressources naturelles Canada
Relations avec les médias
343-292-6100
media@nrcan-rncan.gc.ca

Carolyn Svonkin 

Attachée de presse

Cabinet du ministre de l’Énergie et des Ressources naturelles 

343-597-1725

carolyn.svonkin@nrcan-rncan.gc.ca

Suivez-nous sur LinkedIn

ᓄᓇᒥᐅᑕᓕᕆᔨᒃᑯᑦ ᑲᓇᑕᒥ
ᑐᓴᒐᒃᓴᓕᕆᔨᑦ
343-292-6100
media@nrcan-rncan.gc.ca

ᑳᓚᐃ ᓯᕚᓐᑭᓐ 

ᐱᕙᓪᓕᐊᔪᓂᒃ ᑎᑎᕋᖅᑎ

ᒥᓂᔅᑕ ᐆᒻᒪᖅᑯᑎᓄᑦ ᓄᓇᒥᐅᑕᓄᓪᓗ ᐊᑐᖅᑐᒃᓴᓄᑦ ᑲᓇᑕᒥ ᐊᒡᓚᕝᕕᐊ 

343-597-1725

carolyn.svonkin@nrcan-rncan.gc.ca

ᒪᓕᒃᑕᐅᔪᓐᓇᖅᑐᒍᑦ LinkedIn−ᑯᑦ  

 

 

Détails de la page

Date de modification :